Hej jag söker en liten detalj till en träsvarv Luna sp 1000. Lös spets till ringdubben. Sen bifogad bild nummer 40 i srängskissen.
Sen söker jag även ett kopieringsagregat till min trävarv.
Någon som har något tips på vad man kan hitta dessa delar?
 
  • Ritning av Luna SP 1000 träsving med numrerade delar, inriktad på detalj nummer 40.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Del av en uppslagen reservdelskatalog för en Luna SP 1000 trävarv med tabell över delar och artikelnummer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P_Olsson P_Olsson skrev:
Hej jag söker en liten detalj till en träsvarv Luna sp 1000. Lös spets till ringdubben. Sen bifogad bild nummer 40 i srängskissen.
Sen söker jag även ett kopieringsagregat till min trävarv.
Någon som har något tips på vad man kan hitta dessa delar?
Hej,
jag har också en LUNA SP 800 M, en kortare variant av SP 1000. Jag letar också reservdelar Bl.a. samma spets som du.
Har du hittat någon som säljer?
 
Utan att mena att vara sarkastisk ställer ni frågor om en maskin på underforumet för möbelsnickeri — det finns ett annat underforum som heter "Verktyg, maskiner och fordon".

Där hänger alla verktygs- och maskinnördar för där diskuteras just sådant som ni är intresserade av och chansen att ni får svar på era frågor ökar enormt om ni frågar där istället.

Jag föreslår att ni kontaktar moderatorn och ber honom flytta tråden.
Lycka till med jakten på reservdelar! :)
//Ronnie
 
P Pysslarn skrev:
Utan att mena att vara sarkastisk ställer ni frågor om en maskin på underforumet för möbelsnickeri — det finns ett annat underforum som heter "Verktyg, maskiner och fordon".

Där hänger alla verktygs- och maskinnördar för där diskuteras just sådant som ni är intresserade av och chansen att ni får svar på era frågor ökar enormt om ni frågar där istället.

Jag föreslår att ni kontaktar moderatorn och ber honom flytta tråden.
Lycka till med jakten på reservdelar! :)
//Ronnie
Goo glade på Luna Träsvarv och fick upp denna. Så jag bryr mig inte om forumet
 
H HasseGy skrev:
Goo glade på Luna Träsvarv och fick upp denna. Så jag bryr mig inte om forumet
Nänä, det är inte mitt problem... Ville bara hjälpa till. :)

Tänker bara att om man behöver hjälp med någonting så kanske det är bättre att intressera sig för konkreta tips och inte fästa sig vid vad man själv råkat goo gla fram?

hur som helst, lycka till med att hitta reservdelar!
//Ronnie
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.