Har sökt med ljus o lyckta efter den T formade plastbiten till våran locklyft på spa badet.
Har mailat runt till en del olika företag med ingen kan hjälpa mig. Är det inte märkligt att det inte gå att köpa reservdelar utan jag ska behöva köpa en ny locklyft för detta?
Någon som vet vart man få tag på det eller har någon annan bra idé?
 
  • T-formad plastbit markerad med röd cirkel på ett spabad locklyft.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Går det inte att 3D-printa en?
 
Vad är den till för, gångjärn eller, sitter nog ett lika på andra sidan , lite närfoton är inte fel så det syns bra
 
J jonaserik skrev:
Vad är den till för, gångjärn eller, sitter nog ett lika på andra sidan , lite närfoton är inte fel så det syns bra
De sitter där för att bära sin egen vikt så att säga när locket är öppet. Mina saknas så jag har inga bättre bilder tyvärr.
 
mexitegel mexitegel skrev:
Går det inte att 3D-printa en?
Går säkert men har ingen kontakt på det. Sedan låter det dyrt att bara få två st gjorda...
 
Fabrik på badet ?
 
J jonaserik skrev:
Fabrik på badet ?
Just vårat bad är Viskan, fabrikat på locklyft har jag ingen aning om och spelar ingen roll då dessa plastbitar ser likadana ut till alla locklyftar.
 
Hittar inte riktigt, men är det meningen att dom ska vara fästa på själva kroppen strax nedanför det med rött inringat på fotot
 
M Malman80 skrev:
Går säkert men har ingen kontakt på det. Sedan låter det dyrt att bara få två st gjorda...
Finns folk här som har skrivit ut åt andra medlemmar här på forumet. Men man måste ju så klart vet hur den ska se ut då :)
 
J jonaserik skrev:
Hittar inte riktigt, men är det meningen att dom ska vara fästa på själva kroppen strax nedanför det med rött inringat på fotot
Locket dubbelviks så dom tar sin egen vikt på nått vis. Blir inte bra utan dom iaf!
 
Då hänger jag med, locket lyfts med bygeln och viker sig inåt samt ska stå kvar i öppet läge , förstår inte riktig hur bygelstödet är fäst, för det måste det väl vara fäst på något sätt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.