Har letat efter reserdelar till drivningen till en självgående gräsklippare som heter White 21, med Briggs motor på. Maskinen är helsvart.
Är det någon därute som har en sådan eller vet vart jag ska vända mig?
Tacksam för svar !
 
Totte_S
Jag försökte faktiskt oxå komma på en lösning, så det är ju typiskt att det är Immobil som inte ens bor nära Karlssons Järn som kommer på den briljanta idén! ;)

Har du varit där någon gång Immobil? Det är faktiskt (eller i alla fall har varit) en sån järnhandel där handlarna kliar sig i huvet och säger:
"Jag tror nog jag ska ha en sån nånstans, vänta lite..."

 
Totte_S skrev:
Har du varit där någon gång Immobil? Det är faktiskt (eller i alla fall har varit) en sån järnhandel där handlarna kliar sig i huvet och säger:
"Jag tror nog jag ska ha en sån nånstans, vänta lite..."
Nej, men det påminner i så fall om Vassaharry i Mjällby. Har du dammsugit samtliga andra ställen och inte hittat vad du söker. Då åker du till honom och han har det. :surprised:
Kanske inte i butiken utan i de underliggande katakomberna. Sedan får du hala upp den stora plånboken för att lösa ut prylen. :D
 
Har kontaktat olika firmor runt stockholm, och det finns ingen som håller reservdelar till maskinen. Fick tips på en
sajt i USA som säljer delar, bra sida med Pdf dokument
till alla modeller med samtliga ingående delar.
Har mailat för prisuppgift, intressant å se vad delarna
kostar.

http://www.outdoordistributors.com/parts.html
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.