Då har renoveringsturen kommit till källartrappan!
Ut med det gröna och bruna, in med det vita och grå! Plus ett par schyssta spotlights som lyser upp hela härligheten!

Och här kommer då frågan till gemenskapen: Att fälla in spotar i taket är inte aktuellt, så jag letar efter utanpåliggande spots som är snygga, praktiska och helst prisvärda. Gärna med så tunn kabel som möjligt. et behövs 3-4 stycken.

Någon som vill tipsa om något vettigt? :)

Källartrappa under renovering med exponerat tegel, grön heltäckningsmatta och verktygslåda på steget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mörk källartrappa med gröna och bruna paneler, en brandsläckare, bräder och kablar, före en renovering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Delvis renoverad källartrappa med gröna steg och bruna väggar, samt en brandsläckare på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ikeas spotlights kanske? Eller deras Floalt ljuspanel, vilken inte är en spotlight men rätt så platt och lyser upp bra.
 
  • Gilla
andreascarlsson
  • Laddar…
limstift limstift skrev:
Ikeas spotlights kanske? Eller deras Floalt ljuspanel, vilken inte är en spotlight men rätt så platt och lyser upp bra.
Tack för svaret. Jag har Ikeas spottar i köket och tycker att de är för ljussvaga. Och jag vill inte ha någon panel, jag är ute efter det klassiska "spot"-ljuset.

Men fördelen med Ikeas spottar är att de bygger väldigt lite i höjd, frågan är om det finns något annat märke att välja på, men som är mer ljusstarkt då? (klart det gör, frågan är bara vilket )
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.