Nån som vet nån som kan renovera mangeln på bilden. Inga allvarliga fel på den men skulle behöva en allmän översyn. Har googlat men inte hittat nån i Stockholmsområdet/Mälardalen. Inte ens nån i hela Sverige. Mangel halvt insvept med tyg i ett rum, redo för översyn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Åsa Lund
Kolla med firma som servar tvättmaskiner om de kan hjälpa dig . Åtminstone hänvisa vidare
 
T The Sailor skrev:
Nån som vet nån som kan renovera mangeln på bilden. Inga allvarliga fel på den men skulle behöva en allmän översyn. Har googlat men inte hittat nån i Stockholmsområdet/Mälardalen. Inte ens nån i hela Sverige.[bild]
Hur har det gått, har du renoverat mangeln? Jag har precis en sådan mangel och använder den faktiskt ofta.
Nu har dock ett tjockt tyg fastnat i den och kan inte få loss med frikoppling. Får nog ta isär mangeln.
 
Facebookgruppen "Vi som manglar våra lakan"
 
  • Wow
BosseHansson
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Facebookgruppen "Vi som manglar våra lakan"
Där finns några som diskuterar samma problem.
 
B Bugården skrev:
Hur har det gått, har du renoverat mangeln? Jag har precis en sådan mangel och använder den faktiskt ofta.
Nu har dock ett tjockt tyg fastnat i den och kan inte få loss med frikoppling. Får nog ta isär mangeln.
Jag lämnade mangeln till en firma i Älvsjö (tror jag). Det var inte så mycket att renovera. De spände nånting. Den funkar bra nu. Borde mangla mer och fler saker. Blir mest att vi manglar linnedukar och servetter.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
T The Sailor skrev:
Jag lämnade mangeln till en firma i Älvsjö (tror jag). Det var inte så mycket att renovera. De spände nånting. Den funkar bra nu. Borde mangla mer och fler saker. Blir mest att vi manglar linnedukar och servetter.
Kul att den kan användas! Själv gjorde jag ett nytt försök att frikoppla mangeln och då lossnade det för tjocka ulltyget och jag kunde dra ut det med lätthet.
 
  • Gilla
The Sailor
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.