Jag skulle vilja veta hur man installerar ett belysningssystem för mitt garage. Jag har två ljuspunkter som jag för bekvämlighets skull kallar A och B. Jag skulle vilja slå på A, B och A+B separat genom att helt enkelt trycka på en fjäderknapp. Jag vet att det finns några växlare som har den här funktionen. Några förslag?

Tusen tack!
 
  • Skiss av belysningssystem med fjäderknappar och relä för installation i garage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Om du har en kronströmbrytare med två fjäderknappar så borde Plejd REL-02 fungera utmärkt: https://plejd.com/sv-se/produkter/rel-02. Fast i så fall borde det vara fler finesser och möjligheter du tänkt utnyttja annars känns det hela onödigt jämfört med bara en vanlig kronströmbrytare.
 
J Josth skrev:
Om du har en kronströmbrytare med två fjäderknappar så borde Plejd REL-02 fungera utmärkt: [länk]. Fast i så fall borde det vara fler finesser och möjligheter du tänkt utnyttja annars känns det hela onödigt jämfört med bara en vanlig kronströmbrytare.
Tack så mycket för tipset...🙏🙏
 
Det känns som att detta inte är så svårt att fixa "analogt"? Måste det verkligen vara en smart puck?
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Det känns som att detta inte är så svårt att fixa "analogt"? Måste det verkligen vara en smart puck?
Hej ,inte ett "måste" digital men, har du en schema/ritning som jag kan följa..? vilka komponenter behöver jag?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.