Är du intresserad av ref eller vitsord ang Jasab Elteknik som bland annat har hand om elen på anebyhus och L-B Hus så är du väldigt välkommen att höra av dej/er.
Jag kan ju säga det att jag är mycket missnöjd bla försökte en av killarna lura av min fru en flaska wiskey. Men som sagt hör gärna av er så kan jag berätta mer.

ulfronnie@hotmail.com
 
Hej !

Mycket intresserad av att höra vad du har att säga om Jasab eftersom de gör el-installation för Götenehus i Skåne där vi bor och funderar på att bygga.

Gammelnas
 
Jaa man har hört lite om jasab el teknik :( Har en en vän som är snickare har byggt ett antal götenehus i skåne.. Ingen vidare installation allt ska gå så fort VP rör går kors och tvärs i hela husen i regel.. Ångspärr som har gott sönder tejpar man i regel men men inte vid ett tillfälle var det tejpat så lösullen ramlade ut ..

Sakta ner så går det säkert bättre...
 
Jeg har netop fået bygget et hus i Klagshamn hvor Jasab stod for el-arbejdet.
Det startede godt men endte dårligt og jeg må indrømme at jeg har haft flere problemer end jeg tycker om.
Elarbejdet blev påbegyndt flere vecker efter at det var aftalt men det var ikke det værste !
Jeg skulle have monteret danske strømudtag m.v
Fabrikanten anviser at der skal anvendes et 62 mm bor men det havde JASAB tilsyneladende ikke hvorfor JASAB anvendte et 64mm bor.
Dette betyder måske intet for svenske strømudtag men er katastrofalt for danske da
dækrammerne rundt om strømudtagene kun er 1 mm
Dette medførte at strømudtagene ikke sider ordentligt fast i væggene ligesom det kan ses at monteringshullerne er for store. Dette er nu blevet malerens problem !
Langt om længe er installationen færdig men
- telefonstik er monteret forkert hvorfor de ikke fungerer
- korrespondance kontakter er forkert forbundet ( virker ikke efter hensigten )
- antennestik er monteret forkert og fungerer ikke
- udendørs strømudtag virker ikke
- strømudtag er ikke monteret som aftalt ved det indledende møde
- kontakter og strømudtag er monteret som blinde personer kaster med sten ( det er
inte bra )

Nu når er regningen betalt er det umuligt at få JASAB til at rette ovenstående fejl.
Så der er helt i gennem tale om en kedelig oplevelse

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.