Varför kan man inte redigera rubriken på sina trådar?
Jag har en tråd som heter utbyggnad av fritidshus(27kvm)
Jag har nu en fråga om en sak och det skulle jag gärna vilja lägga till i rubriken.
Tex utbyggnad av fritidshus(27kvm) (jag har en fråga).
Fler användare hade kanske gått in i tråden när dom ser att jag har en fråga.
 
ja, ännu värre om man ser att man gjort en felstavningsnisse i rubriken, då får man skämmas så länge tråden "lever"
 
Be moderatorn för delforumet att fixa det.
 
Tyresö
Eller varför inte öppna en ny tråd i byggteknik-delforumet?
 
Jag håller med "Tyresö" gör frågan till en egen tråd istället.
 
Man kan själv ändra på rubriken om man inte är nöjd med den eller om man irriterar sig på att man har stavat fel. Då klickar på länken Redigera och sedan på knappen Avancerat läge. Detta går dock bara att göra inom tre timmar (om jag minns rätt) från det att man har skapat ämnet. Efter det får man kontakta en moderator eller skapa en ny tråd.
 
Per Eskilsson skrev:
Man kan själv ändra på rubriken om man inte är nöjd med den eller om man irriterar sig på att man har stavat fel. Då klickar på länken Redigera och sedan på knappen Avancerat läge. Detta går dock bara att göra inom tre timmar (om jag minns rätt) från det att man har skapat ämnet. Efter det får man kontakta en moderator eller skapa en ny tråd.
Det var nytt! Skall testa nästa gång jag startar en tråd.
 
Det går också bra att dubbelklicka bredvid rubriken i listan över rubriker. Det är det snabbaste sättet att korrigera en felaktig rubrik.
 
  • dubbelklicka-bredvid.jpg
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.