Råspontluckor "Deromeluckan" i kvalité C14 säljes på grund av en felbeställning.

Dimension: 23 mm tjock.
Bredd: ca 540 mm.

Längd, Antal
2400 mm, 7 styck.
2700 mm, 8 styck.
3000 mm, 5 styck.
3600 mm, 49 styck.
4200 mm, 4 styck.
4800, 27 styck.
Totalt: 376 m²

Nypris på luckorna är 105 kr/m².
Prisidé: 80 kr/ m². Vid köp av hela partiet, 70 kr/m².

Kan tänka mig att bjuda på frakt av luckorna inom Göteborg med omnejd om ni köper hela partiet.
C14.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

skarvning.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
råspont.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
'
Mer info:
Råspontluckor är råspont som från fabrik är ihopsatt till "luckor" med bredd 54 cm, längden kan variera.
Jämfört med råspont är detta något dyrare, men oj vilken tidsbesparing det är när man skall använda det. Speciellt vid takläggning där det ofta är avgörande att snabbt få på takpappen innan regnet kommer är detta helt underbart.
Dimensioner finns som 17, 20 eller 23 mm tjocka. Vi valde 23 mm för att få oöverträffad stabilitet i taket.
 
Är de fortfarande till salu? Vi behöver till ett 280kvm stort tak. Återkom om de fortfarande är till salu och vilket pris du kan tänka att sälja dem för. Jag vet att det står ett pris här men om du vill bli av med dem så kan vi säkert förhandla om lite bättre pris.
 
gbg_mackan79 skrev:
Är de fortfarande till salu? Vi behöver till ett 280kvm stort tak. Återkom om de fortfarande är till salu och vilket pris du kan tänka att sälja dem för. Jag vet att det står ett pris här men om du vill bli av med dem så kan vi säkert förhandla om lite bättre pris.
Tyvärr är allt redan sålt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.