Hej!
Har samlat på mig så mycket verktyg och prylar så mitt hus börjar svämma över så nu är det dags att sälja lite.

En Raaco "elektrikerväska" XLT-79 Premium ny i kartong 2500:-

Gorilla gripper, för att bära skivor 10mm till 30mm, kostar $50 i USA så säg 350:-/st (har 3-4 st nya i kartong)

Festool diamantskiva DIA Thermo D130 ny i ask (lite färgsläpp men den är aldrig använd) 1400:-

Ficklampor Peli MityLite 1965 zon 0 nya i förpackning 250:-/st (har 3-4 st)

Pannlampa Petzl Tikka+ nya i förpackning 250:-/st (har ett par stycken)

Funderar även på att sälja min fina 3D printer som är en Zortrax MM200 nu när min dator är trasig. Hör av er vid intresse.

Funderar även på att sälja/byta min Bosch XC10 till fördel för större såg. Har haft den i drygt ett år så den har lite märken här och var men funkar bra. Har även den extra dammsugarsatsen.

Jag ska försöka få upp lite kort vid något tillfälle men lite svårt då min dator hemma har kapitulerat. Annars är google bra! Kan ses & hämtas på plats i Åtvidaberg alternativt kan jag ta med till jobbet i Linköping. Vill du att grejerna skickas betalar du frakten.

OBS! Jag kan absolut tänka mig byten med pengar imellan upp eller ner.
Det jag är intresserad av för tillfället:
Festool MFT/3+Sänksåg
Finare hyvlar+bildhuggarjärn+stämjärn/skölpar typ Veritas, Lie Nielsen, Pfeill m fl

Kommer att uppdatera senare...
 
Redigerat:
SamiHus SamiHus skrev:
Hej!
Har samlat på mig så mycket verktyg och prylar så mitt hus börjar svämma över så nu är det dags att sälja lite.

En Raaco "elektrikerväska" XLT-79 Premium ny i kartong 2500:-

Gorilla gripper, för att bära skivor 10mm till 30mm, kostar $50 i USA så säg 350:-/st (har 3-4 st nya i kartong)

Festool diamantskiva DIA Thermo D130 ny i ask (lite färgsläpp men den är aldrig använd) 1400:-

Ficklampor Peli MityLite 1965 zon 0 nya i förpackning 250:-/st (har 3-4 st)

Pannlampa Petzl Tikka+ nya i förpackning 250:-/st (har ett par stycken)

Funderar även på att sälja min fina 3D printer som är en Zortrax MM200 nu när min dator är trasig. Hör av er vid intresse.

Funderar även på att sälja/byta min Bosch XC10 till fördel för större såg. Har haft den i drygt ett år så den har lite märken här och var men funkar bra. Har även den extra dammsugarsatsen.

Jag ska försöka få upp lite kort vid något tillfälle men lite svårt då min dator hemma har kapitulerat. Annars är google bra! Kan ses & hämtas på plats i Åtvidaberg alternativt kan jag ta med till jobbet i Linköping. Vill du att grejerna skickas betalar du frakten.

OBS! Jag kan absolut tänka mig byten med pengar imellan upp eller ner.
Det jag är intresserad av för tillfället:
Festool MFT/3+Sänksåg
Finare hyvlar+bildhuggarjärn+stämjärn/skölpar typ Veritas, Lie Nielsen, Pfeill m fl

Kommer att uppdatera senare...
Upp med denna tråd!
Zortrax och xc10 är borta men allt annat finns kvar!!! Mft3 och sänksåg är inköpt så det är strykt från inköpslistan.
 
Detta finns än:

En Raaco "elektrikerväska" XLT-79 Premium ny i kartong 2500:-

Gorilla gripper, för att bära skivor 10mm till 30mm, kostar $50 i USA så säg 350:-/st (har 3-4 st nya i kartong)

Festool diamantskiva DIA Thermo D130 ny i ask (lite färgsläpp men den är aldrig använd) 1400:-

Ficklampor Peli MityLite 1965 zon 0 nya i förpackning 250:-/st (har 3-4 st)
 
Upp på sista inlägget!!
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.