Bronken
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"

Nån måste ju vara sämst!
 
  • Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
9/10, bangade sista :rolleyes:
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"

Några ingenjörsmässiga skattningar...
 
  • Gilla
mercedes 123
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"

Hårda kunskaper..
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Cheesen
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 155 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 156 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 142 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Ojojoj, jag är visst en riktig betongskalle :oops:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 222 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 230 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 296 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"
Har ju trots allt murat, gjutit och putsat mer de sista 3 åren än någonsin tidigare i mitt liv.
Sista frågan var ren tur.
 
tommib
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 317 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om cement?"

Några chansningar som gick min väg men uppenbarligen har man snappat upp något under gruvdriften.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.