Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 81 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Har hållit på med gräsmattor i 40 år!! Tänk så lite man vet!! Klöver bra för gräsmattan…jaja!! Pratar vi inte GRÄSMATTA!
 
harry73
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Jag tycker att man gärna kan undvika att dränera en gräsmatta. Oftast gör en välmående gräsmatta att vattnet tas bättre upp av jorden.
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Om quizet skulle vara: Kan du lägga maskrosor, klöver, tistlar och annat bagg, så skulle jag ta hem hela potten:geek:
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter och 1 till
  • Laddar…
T
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 181 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"

Billigare än jag trodde med gräs på rulle
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 193 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Fan, bättre än jag trodde, man kanske ska göra något åt mossan, så blir det kanske en bra gräsmatta tillslut
 
D
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 281 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga gräsmatta?"
Jag tycker att jag är bra på det här. Synd att inte gräsmattan håller med. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.