Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"

Det var alldeles för lätt...
 
Fury
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 46 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 10/10 rätt vilket gjorde mig nöjd i quizet "Kan du byta tak?"

En fråga fick jag chansa på, nummer 8 om attefallstakkupa. Men alternativen var lite självstyrande.

Sista frågan tvekade jag en liten stund om, hässja gick fetbort -man har ju hässjat hö i ungdomen- och truga kändes "fel" för nog måste det ha med skidstav att göra...
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
M
Jag fick 18/10 rätt, vilket är bäst av alla personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
  • Haha
  • Gilla
Fario och 3 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
(y) :giggle: :geek:
 
M Markarbetaren skrev:
Jag fick 18/10 rätt, vilket är bäst av alla personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
Arton av tio?
Bravo, det måste vara rekord!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 37 832 andra personer som har gjort quizet "Kan du byta tak?"
 
  • Haha
Markarbetaren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.