Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (50%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"

Det var inte Bo som skrev detta Quiz va? 😅
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (46%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"

Jag är inte elektriker men det verkar inte vara så svårt......😉
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (42%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"

Skulle ha varit Harakiri om jag som jobbar med detta hela dagarna inte hade fått 10/10...
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (50%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"

Det var inte Bo som skrev detta Quiz va? 😅
Nej, men han har godkänt det i alla fall. :)
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (33%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"


Var kvitterar jag ut min auktorisation?
 
  • Haha
  • Gilla
Robin Lindberg och 4 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (16%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
 
Fråga 10 kan nog väcka debatt... 😇🤓
 
  • Gilla
  • Haha
tveksamt och 4 till
  • Laddar…
R
MathiasS MathiasS skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer (33%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"


Var kvitterar jag ut min auktorisation?
Ingen auktorisation kan du du få, men med ditt test så ingår du numera i Byggahus.se egenkontrollprogram som övervakas av Marlen som i sin tur övervakas av Bo, jag vet att det är obegripligt men så det går till här😉
 
  • Haha
  • Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 36 andra personer (59%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 54 andra personer (64%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
Utan gissningar!
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer (37%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
 
pdov
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer (66%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
 
J
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (11%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
 
  • Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer (67%) som har gjort quizet "10 svåra el-ord"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.