Hej

Har köpt purus square platinum att ha i duschen. Denna är 12,5mm men mina klinker är bara ca 8mm. Hur gör jag nu? Kan man bygga upp så pass mycket med fix så det livar?

Eller måste jag komma på en annan lösning Mörkgrå klinkerplattor jämförs med en tjockare platinaduschbrunn på en KerSafe-märkt skyddsmatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klinkerplattor bredvid en kvadratisk Purus Square Platinum golvbrunn på ett skyddsunderlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nej, du kommer inte kunna bygga upp med fix, men ligger ramen över brunnen nu?
Du har väl ett fall ner mot brunnen
 
Ramen går ner en bit i brunnen precis som den ska. Japp jag har fall. Trodde att den här ramen till purus square var gjord för att passa de flesta klinker
 
plastbytta plastbytta skrev:
Ramen går ner en bit i brunnen precis som den ska. Japp jag har fall. Trodde att den här ramen till purus square var gjord för att passa de flesta klinker
Är väl bara att byta till tjockare klinkers.
 
Nja känns väl liiiiite onödigt när jag köpt klinker till hela badrummet Byter jag hellre ut till en annan "ram" (som intr är lika snygg som purus square platinum)
 
plastbytta plastbytta skrev:
Ramen går ner en bit i brunnen precis som den ska. Japp jag har fall. Trodde att den här ramen till purus square var gjord för att passa de flesta klinker
Ja en "normal" klinker ligger på 7 - 10mm
 
Hur har då alla andra gjort som har en purus square?
 
T
  • Gilla
Stensson11 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.