Har reglat upp och satt en monteringsplatta med golvbrunn, kopplat ihop med avloppet. Nu ska jag tydligen sätta två medföljande skruvar innan låsringen trycks fast. Var sätter jag dom och är det dessa två som beskrivningen menar, ser ju både längre och annorlunda ut på bilden. De översta/övriga skruvarna ska tydligen vara till s-serien (vilket detta nog inte är).
 
  • Illustration av steg i montering av golvränna med text om fastsättning och justering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Delar av en vit ventilationsockel och ring med skruvar på ett brunt golv, möjligtvis under installation eller reparation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Fem metriskruvar av olika storlekar på en träyta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Krilleman
L Linda Henriksson skrev:
Har reglat upp och satt en monteringsplatta med golvbrunn,
Du verkar sakna dom två skruvarna som betecknas "låsskruv".

Vilken produkt har du köpt för att montera din brunn?
Jag misstänker Purusplattan 300 multi?

Exploded view illustration of a drain assembly highlighting the 'låsskruv' component.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Krilleman Krilleman skrev:
Du verkar sakna dom två skruvarna som betecknas "låsskruv".

Vilken produkt har du köpt för att montera din brunn?
Jag misstänker Purusplattan 300 multi?

[bild]
Stämmer! Kan jag köpa till dessa skruv bara (någon special eller?) och ska de sen bara random placeras och skruvas på två sidor i någon av markeringarna?
 
Tog de små medföljande skruvarna…de fäste fint men lite retligt med missvisande bild… man blir osäker.
 
Krilleman
Dom två skruvarna har bara till uppgift att fixera brunnen så den inte kan röra sig i purusplattan.
 
  • Gilla
Linda Henriksson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.