Ska ner på AC/DC i morgon och undrar vad finns det för bra pubar att förvärma på? Vi kommer att bo när avenyn.

Förhoppningsvis så finns det väl någon göteborgare som kan dela med sig av sina guldställen.
 
Hamburgarna på Jamesons på avenyn är outstanding. Riktigt arbetarställe som behövdes målas om för tio år sen.

Bishop arms är en personlig favorit. Finns på Järntorget, Östra Hamngatan och även avenyn. Grymt kompetent personal med ett utbud som är topp-tre.

Jag tror att det kommer sitta mycket folk runt Ullevi om det är bra väder. Själv skall jag sitta och glo på F1-sammandraget innan jag åker in. Vet du nåt om förband?
 
har aldrig hört dom förut men efter att hört dom på youtube http://www.youtube.com/watch?v=_bMYJcOJq1M, vet jag inte om jag blev klokare. Dom spelad på Sweden rock men har ingen aning om hur dom låter mer än denna låten
 
Redigerat:
L-G skrev:
Ska ner på AC/DC i morgon och undrar vad finns det för bra pubar att förvärma på? Vi kommer att bo när avenyn.

Förhoppningsvis så finns det väl någon göteborgare som kan dela med sig av sina guldställen.


Rock-baren kan vara ngt! Ligger mittemot Hotell Rubinen!
 
Rock Baren hade varit mitt första val. Det kan dock bli ganska mycket kö där en sån kväll.

Jamesons och Bishop är mycket trevligt. Om ni vill ha lite utsikt och antagligen R&R så ta spårvagnen till Stigbergstorget och sätt er på Henriksbergsterassen.

Vill oxå...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.