Jag är själv snickare sen grunden men idag så jobbar jag främst med att montera fönster och dörrar. Har ett litet problem eller ja ett ganska stort problem. Våra fönster i badrummet har börjat mögla som bara den och dem ska bytas så snabbt våra fönster levereras. Men problemet att vårt ena fönster är i duschutrymmet och vi har bestämt att det fönster hålet ska stängas igen helt o hållet, men mitt problem kommer här då vi inte har planerat att renovera badrummet förens 2024 då vi har massa andra saker på gång i huset betyder det att vi inte känner för att köpa kakel för att kakla om just det hållet inifrån så min fråga är finns det något provisoriskt som man kan göra och sätta tills det är dags för badrumms renovering?

glömde tillägga att vi kommer riva fönstret och mura upp det, det är därifrån det provisoriska ska vara.
 
  • Ett smutsigt, mögeldrabbat fönster inramat av kakel, behöver rengöring och underhåll.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Rengör och sätt dit en plexiglasskiva med våtrumssilikon under tiden.
 
  • Gilla
Henkan Sundberg och 1 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Rengör och sätt dit en plexiglasskiva med våtrumssilikon under tiden.
glömde tillägga att vi kommer riva fönstret och mura upp det, det är därifrån det provisoriska ska vara.
 
Vänta med det tills ni renoverar badrummet istället kanske?
 
  • Gilla
Luddasm och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.