Någon som provat verktyg från Tech-Pro? Gör Det Själv erbjuder en laseravståndsmätare till bra pris, men det går inte att hitta någon information om verktyget på nätet...

Få 2 nr av Gör Det Själv + Professionell avståndsmätare från Tech-Pro för 149kr – Spara 643 kr.

Höjd, längd, omkrets och areal. Få helt perfekta uppmätningar med laseravståndsmätaren från Tech-Pro. Med en räckvidd på 50 meter och en noggrannhet på ned mot +/- 2 mm pekar du med laserpekaren, trycker på mätknappen och bip!, så visar den knivskarpa displayen ditt mått. Här får du hantverkarens favoritfunktioner i en snygg och användarvänlig avståndsmätare.
Detta kan du mäta:
– Invändiga mått (Från A till B)
– Arealer (m2)
– Volym (m3)
– Löpande uppmätningar (Från A till B till C, osv.)
– Pythagoras (2-punktsmätning)
 
Troligtvis är det en billig produkt från Kina som man satt "sitt eget märke" på.
Tänk att de har råd att skicka med detta för 149kr.
 
Tack för tipset Snailman! Jag beställde en SNDWAY SW-T80 för US $28.99...
 
Snailman
R rsa skrev:
Tack för tipset Snailman! Jag beställde en SNDWAY SW-T80 för US $28.99...
ok, blir nog bra, jag har använt min nåt halvår, några gånger per vecka, inte behövt byta batteri ännu.
 
  • Gilla
rsa
  • Laddar…
Hmm, det blev inte så smärtfritt :(. Försökte först beställa med en kupong som gav mig $2 rabatt. Det fungerade inte eftersom just denna produkt inte fick beställas med kupong (fick ett error att beställningen inge gått igenom). Beställde sedan utan kupong och då gick det bra. Det visade sig dock senare att de har dragit pengar från mitt kort för båda beställningarna men bara skickat en! När jag kontakta dem kunde de inget göra utan bad mig ta upp problemet med min bank.

När jag skulle logga in för att se mina beställningar gick det inte att logga in. Inaktiverat konto på grund av misstänkta inloggningar!?? Det gick heller inte att återställa kontot (fick aldrig något SMS till telefonen med kod). Pratade återigen med support och de bad mig fylla i ett formulär med massor av uppgifter inkl. kopia på mitt kontokort (dock utan kortnumret) . Fick ett svar två dagar senare att det inte går att återställa kontot :mad: Provade i dag igen att återställa och denna gång kunde jag få en kod via mail och det verkade fungera. Hittade till slut mina ordrar och där står det att de bara fått betalt för den som har skickats. Vi får se om jag får tillbaka de andra pengarna på något sätt...
 
Redigerat:
Aliexpress har skötts sig mycket bra när jag haft problem (oftast att säljaren inte skickat allt som jag betalat för). I det här fallet kanske det är så att pengarna bara är reserverade, och då kommer de tillbaka. Om du använde ett traditionellt kreditkort, vänta tills du får fakturan i slutet på nästa månad. Om båda betalningarna finns med där så kan du göra en kortreklamation till banken.
 
Allt gick bra till slut! Jag fick min laseravståndsmätare i ett rekommenderat brev i går. Allting som skulle ingå var med och den verkar fungera som den ska! Pris totalt 230 kr.

De felaktigt dragna pengarna var bara reserverade och reservationen är släppt. Kan mycket väl tänka mig att handla därifrån igen :D

Öppen förpackning med en SNDWAY laseravståndsmätare, förvaringsväska och en QR-kod för AliExpress Store.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
martin43 och 1 till
  • Laddar…
Fick denna i samband med prenumeration på GDS. Första exemplaret mätte fel med olika resultat vid varje mätning. Alla, Laser, snöre och hjul gav felaktiga resultat. Jag klagade på GDS och fick en ny. Nu var den bättre eftersom den gav SAMMA FEL VID VARJE MÄTNING!
Detta är en riktig skitprodukt!!
 
Exakt samma för mig. Den nya produkten jag fick var precis lika kass som den första
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.