Hej

Min 796 tar inte i mot laddning. Hittade den mitt på slingan med noll i batteri. Lyfter till baka den till laddaren. Gör enligt manualen men röda lampan tänds bara i ca:15-25 sekunder sen blir den grön och laddar inte. Någon som har varit med om det?
 
Har löst det. Radera tråd om ni vill
 
Skriv lösningen på problemet istället för att be dom radera. Då finns lösningen här om någon annan får samma problem.
 
netxis skrev:
Hej

Min 796 tar inte i mot laddning. Hittade den mitt på slingan med noll i batteri. Lyfter till baka den till laddaren. Gör enligt manualen men röda lampan tänds bara i ca:15-25 sekunder sen blir den grön och laddar inte. Någon som har varit med om det?
Hade samma problem med min 796. Fick tipset från supporten att sätta in/dra ut maskinen från laddaren ca 20(!) ggr då den ladda lite varje gång det lyste rött.
Så sätta in, vänta tills grönt sedan dra ut igen.
Detta då dessa nya batterier kunde ha problem att ladda om de blivit helt urladdade.
 
S
Ta gärna för vana att återkoppla med lösningen till dina problem när du gjort en tråd om det, det är det som är lite av det bästa med forum som detta. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.