Hej.

Har problem med en Bosch GSR 10,8-2-LI Professional.
När jag ska starta den så går den ibland inte alls och ibland ca ett kvarts varv för varje tryck.

Någon som varit med om detta och vet vad det kan bero på och hur man fixar det.
 
Har inte haft exakt det problemet men min började vara ryckig och ojämn några veckor innan treårsgarantin gick ut. Lämnade in den och fick den åtgärdad, utan att få reda på vad som var fel. Jag tycker att den går rent av bättre än ny efter reparationen och misstänker att styrelektronik eller motor har uppgraderats genom åren, men det kan vara inbillning. Nu går den fortfarande bra, ytterligare två år senare.
 
Normalt har du tre års garanti om du har registrerat maskinen. Jag tycker att det låter som ett dåligt batteri, men jag gissar att du redan har kollat den detaljen?

Jo, och om maskinen inte har någon garanti kvar och problemet återstår, så får man en naken maskin för växelpengar från Werkzeug-alarm-de via ebay.de
 
Redigerat:
Hej. Tack för svaret.
Det var så det började för mig också sen blev det sämre och sämre. Så det kan mycket väl vara samma problem som du hade. Köpte min på auktion så har inga kvitton för eventuell garanti.
 
Hej.
Jag har 3 batterier och alla borde inte vara dåliga.
Tack för tippset ska ta en till på det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.