Hej,
Sedan någon vecka tillbaka har jag periodvis problem att kunna skriva svar i trådarna. Jag upplever att problemen är som störst på tidpunkter då många besöker forumet.

Efter att jag klickat på skicka svar, så händer inget, och jag får sedan DNS-fel.
När man försöker uppdatera så försöker läsaren ladda sidan kort, och anger sedan "klar". Försök till ny uppdatering ger samma resultat.
Men svaret jag skrev blir inte registrerat.

Fler med liknande indikationer?

(Kör Win XP SP3 + IE7.0.5730.11)
 
Jag får samma problem idag när jag försöker rapportera ett inlägg.
 
Rapportera ?
 
Ja, om du ser något inlägg som verkar vara reklam eller otrevligt eller så. Klicka på Rapportera och skriv en mindre uppsats så dimper den ner hos oss moderatorer som förhoppningsvis åtgärdar det.
 
Nu får jag också problem när jag testar. Tack för att ni sa till.
 
Hittar ni någon lösning på problemet, eller är det helt enkelt kapaciteten som brister?
 
Felsökning pågår :)
 
Vi gjorde en ändring på servern igår eftermiddags strax före kl 16. Säg till om ni upplever problem med att svara på trådar efter denna tidpunkt.

Rapportera-felet tycks vara ett annat fel som vi inte vet vad det beror på än.
 
Problemen med att svara i trådar kvarstår hos mig.
 
När inträffar det. När som helst eller peak-time dvs kvällar?
 
Det inträffar oftare peak-tid känns det som.
Jag kan inte känna någon annan logik i när det händer.
 
Idag på eftermiddagen har vi gjort en hel del så kallade mysql-inställningsförändringar. Har problemen försvunnit?
 
Jag kan fortfarande inte rapportera inlägg. Denna gång tänkte jag rapportera om SPAM-inlägget i Prefab trähus-forumet. Nån som försöker kränga skor...

När jag trycker på skicka rapport så står det bara "väntar på Byggahus.se..." och sedan händer inget mer. Försökte alldeles nyss, så det borde inte vara nån rusning på forumet.
 
BiFuel, din rapport gick fram som den skulle. Felsökning pågår.
 
Problem med att svara på trådar har inte rapporterats sedan vi gjorde ändringar i måndags.

Problem med att rapportera har inte försvunnit. Dessa rapporter går dock fram trots att avsändaren aldrig får reda på det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.