Har skrivit på för vimmerbyhus med sedan dess har ingenting hänt, ångrar djupt att vi skrev på med dem. Husförsäljaren hade kollat med en jättebra totalentrepenör, som vi fick träffa, men vi krävde att han skulle ta upp minst tre entrepenörer. Vi fick då ett datum 1 dec. som vi skulle kunna flytta in och det var ingen glädjekalkylk sa han då. Inget hände vi ringde säkert tusen gånger och tjatade på honom. Tillslut kontaktade han två till entrepenörer till men de kunde inte vara klara förrän tidigast 1 feb. Så
då gick han till den förra entrepenören, men då hade han fått ett annat hus att göra, så han kunde inte alls. Och denna husförsäljare hade inte erfaenhet av mer än tre stycken tydligen, konstigt tycker jag, väljer inte att ta upp fler entrepenör än en,l skriver man på med första bästa idag eller?
Så nu står vi helt utan entrepenör, har någon bra tips på totalentrepenör i linköping?Seriösa pratar vi om då, tack.
 
Jag menar förstås generalentrepenad. Vi skriver ett kontrakt med Vimmerby hus och ett kontrakt med en entreepenad som gör i ordning huset.
Snälla kom med förslag...!!
 
Vi håller på att bygga med Krister Ottosson Bygg AB, än så länge är vi nöjda med dem. Skicka ett "IM" till mig om du vill ha kontaktuppgifter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.