Någon som har tips på prisvärda fönster/altandörr? Har kollat på Elitfönster men det blir alldeles för mycket pengar. Går det att komma ner i pris men fortfarande få god kvalitet och finish? Några tips?
 
Outline tillverkas av Elitfönster men är lägre prissatta.
 
  • Gilla
Björkman
  • Laddar…
K
Jag väntar på ett lass outline fönster och dörrar. Vet inte vad du tycker är dyrt... har kännt och klämmt mycket på visningsexen och tycker att outline och elit verkar hålla samma kvalitet
 
  • Gilla
Björkman
  • Laddar…
Jag har en fråga i ämnet "prisvärda fönster".

googlade och hamnade på en sida som heter www.nettofonster.se och läser där att de just nu har REA.

Jag valde att kika på "Fast fönster 1-luft" och valde största modellen 230*170. 2-glas kostar 2126kr och 3-glas 2765kr.
låter väldigt billigt?

Sedan står det i informationen kring fönstrena att 2-glas är u-värde på 1.0 och 3-glas ligger u-värde på 0.7. Kan det vara möjligt för så billiga fönster?
 
N Nacka3 skrev:
Jag har en fråga i ämnet "prisvärda fönster".

googlade och hamnade på en sida som heter www.nettofonster.se och läser där att de just nu har REA.

Jag valde att kika på "Fast fönster 1-luft" och valde största modellen 230*170. 2-glas kostar 2126kr och 3-glas 2765kr.
låter väldigt billigt?

Sedan står det i informationen kring fönstrena att 2-glas är u-värde på 1.0 och 3-glas ligger u-värde på 0.7. Kan det vara möjligt för så billiga fönster?
Har du eller Någon som har köpt från de ? tänkte prova. tackar !
 
A Ahm.s skrev:
Har du eller Någon som har köpt från de ? tänkte prova. tackar !
Nä de blev inte från dom denna gång
 
  • Gilla
Bygg_entusiast
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.