Någon gjorde en dag en "rankning" på ungefärlig prisnivår på lite olika husleverantörer. Jag hittar den inte igen!

Kommr ihåg att eksjö. aneby och götene låg blad de dyrare och myresjö nånstans i mitten. Det är ju så klart svårt att ranka exakt så där, men är det någon som har ett hum om ungefärligt läge, och gärna vad som gör en leverantör dyrare eller billigare. Typ billigare kök, billigare innerväggar, råspontade väggar eller liknande. Bara mellan tummen och pekfingret!

Tack! :)
 
Sådana där rankingar ger lite fel bild,man skall titta priset och material innehållet per respektive produkt och sedan jämföra...
Det är ju skillnader mellan fabrikanternas egna produkter och på prispåläggen på tillvalen som höjer standarden... :surprised:
 
Jo det är klart, men om någon redan gjort en sådan jämförelse så tänkte jag slippa be om offerter från ett tiotal leverantörer... det var därför jag även bad om förklaring (om möjligt) om vad som gör den ena billigare... Götenehus till exempel har jättefina hus, men eftersom vår budget är lite begränsad, så måste jag tyvärr välja bort dem då jag inte har råd att betala för den fina standard och den stora valfrihet de har. :-/
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.