Tänkte tipsa er som kör Klippo gräsklippare om att det (just nu) råder priskrig ??? på Klippos (eftermarknads) CROSS-CUT. KNIV. Både 48 cm (19") och 53 cm (21") är nedsatta hos Reservdelaronline.se och Rembutiken.se.
Passade själv på igår (18 juli) att köpa 5 stycken knivar så har jag på lager så kan jag bara byta kniv när det behövs och skjuta slipningen på framtiden. 😀

reservdelaronline-klippo-cross-cut.png
rembutiken-klippo-cross-cut.png
reservdelaronline-klippo-crosscut2.png
 
  • Gilla
Åsa Lund och 3 till
  • Laddar…
Hej
Bra tips! Har en Klippo Cobra(hybrid mellan uppsamlare och mulcher) som var fullständigt kass med originaljniven. Snacka om lyft med denna! Klippo- korvarna ett minne blott
 
Skulle man fått på sin toro recycler då den är helt värdelös på att mulcha som standard
 
Claes Sörmland
Såg också detta och slog till. Den gamla kniven såg ju riktigt risig ut, har inte fått kärlek sen 2010...
 
ullberg
Bra tips! Tyvärr för mig var det ju ffa 19” som var kraftigt nersatt, 21” var inte så extremt billig, får nog ändå gå ut och kolla hur sliten befintlig kniv är först…
 
  • Gilla
baversjo
  • Laddar…
Tack för tipset! Köpte 2. Skall bli spännande att se vad det blir för resultst. Satt på altanen och förbannade strängarna med gräs igår efter klippning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.