Hej, jag funderar på färdiga betongvägg till mitt nybygge. Färdiga med isolering, el.och dylikt. Bygget är I Uddevalla finns det några fabriker i närheten som tillverkar för villor?
För och nackdelar med detta mot traditionella trä väggar? Häls Roger
 
B Bygg nu skrev:
Hej, jag funderar på färdiga betongvägg till mitt nybygge. Färdiga med isolering, el.och dylikt. Bygget är I Uddevalla finns det några fabriker i närheten som tillverkar för villor?
För och nackdelar med detta mot traditionella trä väggar? Häls Roger
Hej jag är också på jakt efter en bra leverantör som kan producera prefab i betong till 440 kvm villa på lidingö efter ritning. Har förstått att del leverantörer inte levererar till privatperson - är därför även intresserad av att komma i kontakt med byggare som har bra kontakt med prefab leverantör
 
I IHLTE skrev:
Hej jag är också på jakt efter en bra leverantör som kan producera prefab i betong till 440 kvm villa på lidingö efter ritning. Har förstått att del leverantörer inte levererar till privatperson - är därför även intresserad av att komma i kontakt med byggare som har bra kontakt med prefab leverantör
hej har du byggt ditt hus? jag äre ute efter samma sak prefab betongväggar..
 
Letar till Vänersborg, hur gick det ?
 
Vi är inne på enstaberga nu och ett separat montage företag som bara för sånt och kan det bra. Är du inne på att slå till snart också så vore det bra om du allierar med oss👍
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.