Jag har ett avloppsrör som sticker upp ur klinkergolvet i hallen genom plattan som jag inte ska använda . Fur pluggar man lämpligast detta jäms med golvet? Vill ju inte stoppa ner vad som i röret precis som riskerar att plugga det riktiga avloppet....

Ovanför kommer jag bygga in men behöver få det jämt med klinkerplattorna. Ett vanligt ändlock bygger ganska många mm och jag kommer ju aldrig behöva få tillgång till detta mer så ja skulle likväl kunna plugga med något permanent som man stoppar ner i röret
 
Det blir en slätända när jag kapat röret jäms med golvet. KApa längre ner går väll om man papar "innifrån", lär ju inte bli så snyggt dock. Ja vill ju inte få upp fukt eller lukt från röret så det bär väll vara helt tätt
 
Se där, det finns propp med packning för slätända, då var mitt minne inte helt off, men hittade bara dito för muff vid sökning :)
 
Krilleman
Men skynda fynda då hela sortimentet av SmartLine är på gång att utgå från Sverige.

Vad jag har hört av min kontakt på en av grossisterna så säljer denna serien för dåligt för att Pipelife ska fortsätta lagerhålla denna i Sverige.
 
Krilleman Krilleman skrev:
Men skynda fynda då hela sortimentet av SmartLine är på gång att utgå från Sverige.

Vad jag har hört av min kontakt på en av grossisterna så säljer denna serien för dåligt för att Pipelife ska fortsätta lagerhålla denna i Sverige.
Vad är annars fördelarna med SmartLine mot "vanliga" gråa rör? Ser annorlunda ut i "muffen"...
 
beställt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.