Hej,

jag har några stycken plejd-puckar hemma. Jag sitter med appen just nu och har gjort en del scenarior. Men jag har en önskan om att t.ex. mellan 22-06 under dygnet så skulle jag vilja att vissa dimmers startar upp med kanske 20 % av ljusstyrkan, istället för att starta upp med den ljusstyrka som den hade senast man stängde av den.
Finns detta alternativ att ställa in genom appen? Är jag för dum för att hitta det...?

Tar tacksamt emot info från den som vet mer. Tack på förhand!
 
T tobbbias skrev:
Hej,

jag har några stycken plejd-puckar hemma. Jag sitter med appen just nu och har gjort en del scenarior. Men jag har en önskan om att t.ex. mellan 22-06 under dygnet så skulle jag vilja att vissa dimmers startar upp med kanske 20 % av ljusstyrkan, istället för att starta upp med den ljusstyrka som den hade senast man stängde av den.
Finns detta alternativ att ställa in genom appen? Är jag för dum för att hitta det...?

Tar tacksamt emot info från den som vet mer. Tack på förhand!

Har dessvärre inget svar på din fråga, men FB-gruppen Plejd discussion group har representanter från Plejd som svarar, samt många medlemmar som har koll. Så jag skulle testa där för ett snabbt svar :)
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.