Status
Tråden går ej att kommentera.
Nu är det nästan exakt 2 månader kvar till vårt Vårgårdahus ska vara klart. Elen är på plats och så även vatten och avlopp. I veckan som gick började även plåtslagare lägga plåt på vårat verandatak i "New Englandstil". Det mesta doldes av snö när vi var förbi bygget idag.
Vi stressar för att försöka få ihop vilka val vi ska göra när det gäller kakel framförallt. Vi har börjat fastna för New York inspirerat badrum på nedervåningen medan vi kör ett mer modernt badrum på övervåningen med stora plattor och dubbelho. Hoppas vi hinner med alla val så vi inte tar några stressade beslut.
Sen ska vi även försöka hitta rätt kulör på golvet som vi ska olja in själva när det är dags.
Subway tile.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Scandic.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Johanna / Missfixtrix
 
Jag måste säga att jag har haft väldigt svårt för sådant kakel, vi hade det i ett hyreskök där det kändes helt B, men nu kom det verkligen till sin rätt med stora ytor! Tufft. Vad är det för metallbleck i duschen långt ner vid golvet?
 
Det är dessvärre inte vårt badrum så jag vet inte eipaco men det är inspiration till hur vårt badrum skulle kunna komma att se ut:) Men det ser ut som att det är spottar längst ned i duschen på övre bilden
 
Snyggt badrum! Det ska bli kul att se din version sedan. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.