Tar tacksamt emot tips och ideér om planlösningen jag har!
 
  • martinplan1b2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
och så övervåningen--->
 
  • martinplan2c.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det ett fritidshus eller ett åretrunthus? Jag saknar i vilket fall tvätt :-/
 
morsan skrev:
Är det ett fritidshus eller ett åretrunthus? Jag saknar i vilket fall tvätt :-/
argh!! nedrans! var 17 ska jag få in det måtro?...

det är för åretrunt...
 
Flytta trappan längre från ytterdörren, enklast i det befintliga genom att flytta dörren isidled, och förbereda så att all skor hamnar till vänster innanför dörren. Ni kommer få mycket slitage i trappan av grus och sand annars.
mvh
Peter
 
swecul skrev:
[quote author=morsan link=1147781836/0#2 date=1147800299]Är det ett fritidshus eller ett åretrunthus? Jag saknar i vilket fall tvätt :-/
argh!! nedrans! var 17 ska jag få in det måtro?...

det är för åretrunt...[/quote]
saunan i farozonen? ;)
gaia
 
jo det ser ut som så...
 
nu då?
 
  • pineacustom.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
och övervåningen....
hmm....behvös nog mer köksskåp tror jag!
 
  • Pineacustom2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser inte alls dumt ut, men ta er en funderare på det greenbay skrev om trappan ;)
 
Saknar dusch på övervåningen....
 
Det ända som ser lite konstigt ut, men det vet du nog redan är att balkongdörrarna går inåt i köket och sovrummet på ö-våning. Tycker i övrigt att du fått ut en bra planlösning med många rum. Gissar att ni är en ganska stor familj, så jag håller med dig om mera köksskåp. ;)
 
jo dusch på övervåningen skippar vi för att få plats med fler rum!
trappan är flyttad till viss del, får helt enkelt riskera att den slits ned snabbare pga
sin placering!

Och dörrarna som öppnas innåt är av pga våra hundar som har en förmåga att försöka "spränga" upp dörrar som de ser igenom ...öppnas dem innåt så borde det ju inte bli lika lätt!! :)

Jo man behöver ju många rum, vi har 5 hundar å två katter som ska dela på ett rum, sen så vill man ju ha ett arbetsrum... och kanske barn så småningom, då har vi två rum till dem också!
 
Jag saknar helt klart en dusch på övervåningen, framförallt om ni ska ha 3 eller 4 sovrum där. I ett så pass stort hus så bör man ha minst två ställen att duscha.
Så det skulle ha hög prioritet om du frågar mig.
 
Lite sent men jag saknar plats för garderober eller en klädkammare nära entren Jackor och skor tar mycket plats.

önskemål är en liten toa kanske i groventren. Dumt att behöva springa genom huset när man meckar med bilen och är oljig när behoven kommer
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.