Hejsan
Jag är ny här på forumet. Jag och sambon köpte hus i somras och har nu mer eller mindre sugits in i den galna världen som hus innebär :)

Efter en något trasslig start så har vi fått intressanta ideer kring att starta ett nytt företag som har med försäkringar inför renoveringar att göra.

Jag skulle jättegärna vilja komma i kontakt med er som går och planerar att bygga om hemma. Har en del frågor som skulle vara jätteintressant att få svar på och behöver nu din kunskap och hjälp. Det hela går på några minuter och jag kommer ersätta er som ställer upp med en liten medlemsförmån så fort vi är igång och rullar.

Är du intresserad av detta så PM:a mig här på Byggahus så skickar jag frågorna. Hade det inte vart för att det hela är personligt så hade jag lika gärna kunna publicera dom här för att inte admin eller liknande skall tro att jag raggar besökare till någon site eller liknande. Men som sagt det jag vill åt är din personliga åsikt.

Hoppas på några svar från er :)

Tack för en väldigt bra sida!

Mvh
Robban & Sofi
 
Visst det går bra!
Skicka frågor du!

mvh mats
 
C
Men gosse kar !!!!!

Vet Du vad Du ger Dig in i?

Jag vill inte vara någon dödgrävare, är till min natur överoptimist.....

MEN efter att ha STOR o LÅÅÅÅÅNG erfarenhet från försäkringsbranschen på alla nivåer, från skadereglerare,skadechef etc. etc.

Du måste ha resurser och kapital........

Ett råd: Lägg ned, Du har sannolikt inte de resurser som krävs...... Sorry,sorry
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.