Är som alla andra på tomtjakt. Har varit på ett antal husvisningar och står i tomtkö i Härryda, är inte ensam(!) . Jag är intresserad av att bygga ett Pinchouse, deras arketektur är ren och de verkar seriösa. Jag undrar nu om det är någon som har bra eller dålig erfarenhet av Pinchouse.

 
Jag får känslan av att de flesta av Pinchouse's kunder är företagsrelaterade då jag tittar på deras huslösningar. De känner sig tydligen även som BMW kvalitetsmässigt, därav det höga priset?! :)

De kan visa upp sina hus genom att avtala tid med de som har byggt genom deras försorg...

"Entrévåning i borstad betong, med oljade bambugolv, belysning i titan", det låter det... :surprised:

Hur ligger du till i tomtkön förresten?? Blir det tilldelning i Önneröd?
 
Nja, själv kör jag Volvo. Det verkar som man kan välja bort vissa detaljer, dvs. de lyxiga, för att få ett bra pris. Jag har jämfört med avtal från flera leverantörer och i slutändan verkar priset hamna kring 2,5 milj. för husen! Vi ställde oss i kö förra året och har än så länge blivit erbjudna tomter i Ötjärn, men vi tackade nej. Önneröd..har vi inte fått erbjudande om. Man får nog även satsa på privat försäljning av tomter om man ska få tag en tomt inom rimlig tid.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.