Hejsan!
Jag och min sambo har köpt hus i Rambodal, Norrköping, närmare bestämt Peabs nybygge som planeras vara klart nästa år vid ungefär den här tiden. Jag tänkte att jag testar om det är några andra här som har köpt eller som är intresserade av dessa hus, det vore kul och prata lite med sina framtida grannar.

Vi har köpt hus nr 17, längst upp till vänster av de hus som ligger innerst. Vi ser fram emot att de ska sätta igång bygget så man får sätta igång och välja inredning.

Mvh Anna
 
Hej,

Nu har vi hittat hit. Vi är inte helt klara men näst intill med att köpa hus 2. Vi gillar läget och det faktum att vi slipper alla tokiga budgivningar. Såg att nästan alla hus är sålda så det vore kul om fler hittade hit och berättar om sina tankar kring huset.

//Hus 2
 
Hej på er!

Vi har också köpt ett hus i Rambodal.
Det är väldigt bra att man kan prata med sina framtidsgrannar även om man inte känner dem... :cool:
Jag tänkte fråga er om någon av er skulle vilja att vi diskuterar hur vi har gjort när det gäller betalningen,lånet m.m. Det är första gång vi köper ett hus och därför skulle jag gärna få höra vad ni har att säga...
Vill någon maila mig så kan ni göra det på:
plenaki@hotmail.com

Tack! :)
 
mmm
det är väl inte så många som har hittat den här sidan... så synd!

::)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.