Är det några som byggt in pax eos i taket?
Vi funderar att bygga in våran när vi ska fixa badrummet.
Man trycker upp den och skjuter på den På skenan och sedan skruvar man fast de.
tänkte att det kan bli krångel om den pajar. Bäst att göra en öppningsbar lucka?
 
  • Skärmdump av en mobil webbläsare med bild på badrum och ventilationssystemets annons.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M Meshuggener skrev:
Är det några som byggt in pax eos i taket?
Vi funderar att bygga in våran när vi ska fixa badrummet.
Man trycker upp den och skjuter på den På skenan och sedan skruvar man fast de.
tänkte att det kan bli krångel om den pajar. Bäst att göra en öppningsbar lucka?
Tolkar jag dig rätt att du funderar på badrumstaket ? Där ska du ha en badrumsfläkt
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Tolkar jag dig rätt att du funderar på badrumstaket ? Där ska du ha en badrumsfläkt
Vi har redan en pax eos där monterad. Men nu ska vi renovera badrummet så därav frågan om inbyggnad.
 
M Meshuggener skrev:
Vi har redan en pax eos där monterad. Men nu ska vi renovera badrummet så därav frågan om inbyggnad.
Jaha , jag trodde inte den modellen var utvecklad för badrum. Har den enbart frånluft eller har den tilluft även i badrum?
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Jaha , jag trodde inte den modellen var utvecklad för badrum. Har den enbart frånluft eller har den tilluft även i badrum?
Den får inte vara placerad rakt över dusch/bad så ångan går in.
Man kan ju välja hur man gör med tilluft. Vi har den i rummet bredvid.

Dörren är alltid öppen och suger från resterande rum. Blir väldigt bra även med värmen i lägenheten (vi hyr ut) som cirkulerar bättre. Bra kombination med pax eos och luft luft plus bättre inomhusklimat.
Men hade varit fint att bygga in den.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.