Hej!

Håller på att montera ett HTH-kök och allt gått bra. Dock lyckades jag klanta mig och lyckats förlägga/slänga ett lådbakstycke en sån med reling som är ca 13 cm hög. Har haft jättemycket strul med HTH-återförsäljaren som i två omgångar har glömt saker vilket gjort att vi inte kunnat montera färdigt köket på över tre månader och vill absolut inte blanda in denna klant igen. Har kollat på HTH-webbsidan och en sånt bakstycke ligger på 160 kr, MEN frakten är 500 kr.

Vi ska till IKEA om några dagar, finns det möjlighet tror ni att köpa en IKEA-låda för en billig penning och använda det bakstycket? Både IKEA och HTH verkar använda BLUM, så kanske finns det en chans?

Har kollat på teofils, men de har tyvärr inte detta bakstycke med reling i sitt sortiment, de har endast den som är 19 cm hög, inte den på 13. Har inte hittat några andra återförsäljare som har ett mer komplett BLUM.sortiment.

Hjälp!

/S
 
Tyvärr är jag ganska säker på att det inte fungerar då innermåtten är olika på skåpen.

Kan du inte ta av ett bakstycke och ta med dig till Ikea och jämföra på plats ? ;)

Tråkigt du råkat ut för en strulig säljare. :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.