Passar denna rasp från Clas Ohlson min Fein FMT250Q? Ja man kan fråga personal men dom killgissar så mycket. Edit: Pratade just med Frida i chatten. Hon bara copy-paste:ade från beskrivningen. Men känns som den borde passa fler verktyg än dom som nämns där.

https://www.clasohlson.com/se/Rasp-Cocraft/41-1256#undefined

9545610428446.jpg
Närbild på Fein FMT250Q multiverktygs ändestycke som visar fästsystemet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
För 99kr är det väl inte så mycket annat än att köpa och prova, det ser ju ut att passa på bilderna
 
P Pumba skrev:
För 99kr är det väl inte så mycket annat än att köpa och prova, det ser ju ut att passa på bilderna
Det fick bli så, och den passade. Däremot blev det inte så bra resultat av själva slipningen. Jag ska bara slipa bort en ytbehandling på en betongskiva och få en lite mer ruggig finish. Men denna rasp ger ifrån sig sicksackmönster och massa grova linjer. Vet inte om det är hur jag arbetar med den som är fel. Men jag har försökt hålla både löst och hårt på olika hastigheter.
 
R
Har du provat med våtslippapper , samma sort som billackerna har , dom ger inga repor
men biter kanske inte så bra , blir till att gnugga lite extra
 
den skall passa både fein och bosch för det är ju skruven som knipper fast bladet =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.