Hej,

Jag undrar om någon kan bekräfta om detta är Parkslide el ej?
 
  • Gröna bladväxter som misstänks vara Parkslide bland vild vegetation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser exakt ut som parkslide tyvärr.
 
  • Gilla
KristinaRT
  • Laddar…
Aj då
Ytterligare ett problem med nyköpta huset.. Borde inte detta ingå i upplysningsplikten när man köper på vintern?
 
Möjligen om säljaren sett plantan som ett stort problem. Inte annars.
 
  • Gilla
Simon Hellsten
  • Laddar…
Hehe! Ja och det är ju förstås ganska subjektivt . De kanske tyckte de var fina.
 
Staffans2000
S Simon Hellsten skrev:
De kanske tyckte de var fina.
"Tycker!"
De är väldigt dekorativa. Precis som maskrosor. Problemet är mer åt hållet att Parksliden uppför sig som tyska (Numera kineser) turister gjorde på charterresor.
Att den lilla busken är ännu ett problem, är väl ändå att ta i?
 
Förlåt men jag förstår inte vad du vill säga med de grammatiska rättningarna och jämförelser med turism?
 
Staffans2000
Grammatiska rättningarna var oavsiktliga.
Parkslide är en dekorativ och "fin" växt. Din erfarenhet av att vara på samma semestermål som en grupp tyska/kinesiska turister, är uppenbarligen begränsad. Det skall du vara glad för. Men hade du haft det tvivelaktiga nöjet, skulle du förstått vad jag menade.
Dvs. att parkslide dominerar och sprider sig med större kraft än de flesta andra växter.
 
  • Gilla
Simon Hellsten
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Grammatiska rättningarna var oavsiktliga.
Parkslide är en dekorativ och "fin" växt. Din erfarenhet av att vara på samma semestermål som en grupp tyska/kinesiska turister, är uppenbarligen begränsad. Det skall du vara glad för. Men hade du haft det tvivelaktiga nöjet, skulle du förstått vad jag menade.
Dvs. att parkslide dominerar och sprider sig med större kraft än de flesta andra växter.
Haha!
Ok då hänger jag med
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.