Har fastnat för olika vitvaror som vi vill ha men det finns inte att få tag på i samma tillverkare för hela köket.

Hur hade ni gjort, tagit i ett och samma men varit mindre nöjd med vissa vitvaror eller tagit olika och inte brytt er om att det är olika tillverkare?

Jag tror tyvärr jag kommer störa mig på att det är olika :(
 
Ville oxå ha samma märke på allt från början. Men när man tänker efter är det bara (i vårt fall) kyl/frys och ugn som är rostfria som bör vara av samma märke, för att få samma finish/nyans. Diskmaskinen som är helintregrerad syns ändå inte och hällen är bara en svart glasskiva. Micron får stå bakom lucka. Totalt kommer vi alltså ha 4 olika märken i köket, ser inget problem i det!
 
Vi har kört med samma märke på allt utom kylen för den fanns inte i det märket. Dels ville jag ha samma märke (cylinda) och inte blanda allt, tex ha ett på ugnen en på fläkten en på hällen osv... kanske är jag som är pedant... men dels så kunde handlaren fixa bättre priser när det blev paket från ett och samma märke...
 
Vi har Electrolux & Husqvarna på våra vitvaror. :) ch det är då inget som stör oss iaf ;)
 
Om de inte är placerade precis intill varandra så tror jag inte man märker någon större skillnad. Bättre att köpa det man vill ha då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.