Vi har köpt ett Älvsbyhus Höner och ska nu anlita någon entreprenör för att bygga övervåningen åt oss, en kandidat är www.overvaningar.se/ dvs Bohlins BMM AB heter företaget, dom har en bra sida med relativt bra pris för att bygga en övervåning.
Frågan dock är om dom är bra, jag har googlat på dom men egentligen inte hittat vare sig ris eller ros trots att dom påstår sig vara stora på detta, är det någon som har någon erfarenhet av dom?
/ Ove
 
Jag har en bekant som anlitade dem till sitt Höner (tror jag) och han är helnöjd med dem, riktigt snabba och effektiva.
 
Scatman ; hur gick det? Anlitade ni övervåningar.se ? Nöjda?
 
Jpmk74 skrev:
Scatman ; hur gick det? Anlitade ni övervåningar.se ? Nöjda?
Nej, fick aldrig någon offert eller konfirmation att dom kunde göra jobbet (fick inget svar) valde en entreprenör från Tyresö istället.
 
aha, trist. Får jag fråga lite mer om Tyresö-valet? Nöjda med pris och kvalitet? Vi står nu inför valet att själva hitta någon vettig byggare för vår övervåning. Verkar inte så lätt ;-)
 
Vi valde Creonovus och jobbet blev överlag bra men priset på 500 tkr var lite mer än vi hade räknat med.
 
Tack för ditt svar. Det jag ser på nätet om dom ser lovande ut :)
 
S
Skulle passa mig lite för Creonovus. Tittar man på deras bokslut ser det inte lovade ut. http://www.allabolag.se/5565944815/bokslut

De har alltså en skuld på 2,5 miljon i dagsläget så om du anlitar dem se till att INTE betala något i förskott innan arbetet är HELT färdigt och besiktat.

Edit: Efter några minuter mer forskande har de en ansökan hos KFM på sig. Så jag vidhåller vad jag skrev här ovanför.
 
Redigerat:
Svenss0n skrev:
Skulle passa mig lite för Creonovus. Tittar man på deras bokslut ser det inte lovade ut. [länk]

De har alltså en skuld på 2,5 miljon i dagsläget så om du anlitar dem se till att INTE betala något i förskott innan arbetet är HELT färdigt och besiktat.

Edit: Efter några minuter mer forskande har de en ansökan hos KFM på sig. Så jag vidhåller vad jag skrev här ovanför.
ok! Tack för det, alltid bra vara uppmärksam :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.