Tjo,

Vi är ett gäng som gick ihop o köpte polyuretan isolering till våra hus/garage/friggebodar/tankar, och vi fick en del över, som vi nu säljer för strax under de vi köpte de för.

Tänker inte motivera alla egenskaper etc me detta, utan ni får googla er fram för o se om ni är intresserade.

Här finns lite mer info om det hela , http://www.polyurethanes.org/index.php?page=home-sv

Det som finns över är ungefär 100m2 (10 cm tjocklek ) Öppen cell isolering och cirka 250m2 sluten cell ( 6 cm tjocklek)

Priset blir ju bäst om ni köper rubbet, 60k för allt e väl tanken.

Behöver ni utrustning för att göra jobbet själva, eller ha jobbet utfört mot ersättning, så kan vi vidarebefodra kontaktuppgifterna till de som hjälpt oss. Transport av tunnorna kan likväl ordnas inom västra götaland mot ersättning, idag står dem i Partille, strax utanför Göteborg.

Först te kvarn
Svenne
 
Om jag förstår saken rätt gäller detta alltså 2-komp kemikalier för sprutapplicering?

Var kan man i så fall hyra utrustning för appliceringen och vad kostar det?

Jag bor i göteborgsområdet och är klart intresserad.
 
Om jag förstår saken rätt gäller detta alltså 2-komp kemikalier för sprutapplicering?
Helt korrekt!

Var kan man i så fall hyra utrustning för appliceringen och vad kostar det?
Vet inte hur regler o sånt är här på forumet, så ja låter bli o posta företagsnamn o dyl, kostnaden har nog mycket med hur mycket och hur länge man vill hyra de.

Jag bor i göteborgsområdet och är klart intresserad
Skickade dig PM =) Vill inte göra de här te nån auktion eller dylikt, så om ni är intresserade så hör av er via PM är ni snälla.

Just ja, förhastade mig kanske ang just uthyrning av apparaterna, det är rätt komplicerade så ja vet inte om man ens vill hyra dem o göra de själv. Men känner ni att ni har koll så kan de kanske gå.

Svenne
 
Uppdatering, ca 170 m2 sluten cell finns kvar.

svenne
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.