En officiel kommentar från ASSA vore intressant..... ::)
 
Det är tur vi har sjutillhållarlås (eller faktiskt niotillhållarlås).

/Gojan
 
Har en kompis som jobbar på Assa produktion. Han har fått länken. Jag återkommer när jag fått svar vilket tyvärr kan dröja om jag känner honom rätt.
 
Svaret kom fortare än väntat!

Deepthroat säger att det inte är riktigt lika lätt som det ser ut, men i teorin stämmer det. De har löst detta problem. Om några konkurrenter gjort det kunde han naturligtvis inte svara på.

 
Fy!! Det där var lite skrämmande :surprised: Undra om man någonsin kan känna sig säker. Hur man än larmar och försöker hålla sig säker för tjuvar så finns det alltid nån som listar ut genvägar. Kan bara hålla med JonasBj tur man har larm om det nu e till nån nytta. Det e vansinnigt att det inte ska gå att skilja på ditt & mitt. :(
 
lier skrev:
Fy!! Det där var lite skrämmande :surprised: Undra om man någonsin kan känna sig säker. Hur man än larmar och försöker hålla sig säker för tjuvar så finns det alltid nån som listar ut genvägar. Kan bara hålla med JonasBj tur man har larm om det nu e till nån nytta. Det e vansinnigt att det inte ska gå att skilja på ditt & mitt. :(
Låsta dörra & Larmade bostäder de e enbart för å stoppa ärligt folk.
 
ppalm skrev:
Låsta dörra & Larmade bostäder de e enbart för å stoppa ärligt folk.
O de samma gäller för bilar, motorcyklar ja allt som kan tänkas bli stulet.. Om proffsen vill ha de tar de det.. Sen spelar de ingen roll vad de sitter för lås o larm....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.