ni som bygger nytt hus eller ska sätta ner en tre kammar brunn.Vid nybygge så kan ni göra klart grunden å gräva ner brunnen å göra infiltrationen efter grunden är klar.ring runt till era lokala entreprenörer å kolla med dom.ni som privat personer kan hyra masin med förare och då kan även entreprenören fixa fram tre kammar brunn med fördelnings brunn sam infiltration.och då brukar dom räkna ut ett pris på grävjobbet+brunn med tillbehör.
 
Ursäkta, men jag förstår inte riktigt vad du vill få sagt, jag tycker ditt inlägg är rörigt.
Förtydliga dig gärna.
Har jag förstått dig rätt när jag säger att du vill berätta att man kan köpa in hela avloppsjobbet av en firma?

/Hans.
 
Hyfsat rörigt inlägg.
 
maskinförare: Det är möjligen inte så att du kan fixa detta om man ringer dig? *host*

/Jörgen
 
de jag menar är att när du tar kontakt med en entreprenör som utför avlopps jobb.så brukar dom fixa hela avlopps annläggningen.då tar dom hem den sortens annläggnig som du ska.
Du kan även fråga efter ett fast pris å då är de på grävjobbet+avlopps annläggningen. firman jag jobba åt tog mellen 20000-30000:- och då är det med grävjobb+avlopps annlägningen.
 
Då vet du säkert också om man kan fixa avlopp och tank till ett befintligt hus och senare bygga ett hus till, som ansluts till samma avlopp? Eller är det krångligt?
 
ja de kan du göra.man pluggar bara inloppet tills på koppling från huset ska göras. å har man husritningen klar.så kan kan du du även göra klart grusbädden för grunden när du endå har maskin på plast.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.