Hej,

undrar om någon kan svara på varför det blir väldig färgskillnad under fönsterna på vårt hus. Har precis fått det nyputsat. Efter 2 veckor så börjar det bli mörka fläckar under fönsterna. Speciellt mot söder. Där är det riktigt illa. Det är enormt mörkt. Tanken var ju att det nog var vatten....men fast det har varit jätte fint väder o hela huset varit torrt så har det mörka blivit kvar. Norr sidan börjar där nu komma fram dom här mörka fläckarna.....o jag gissar på att det bara kommer bli värre där med.

Runt varje fönster är där målat med vit färg........men det kan väl inte vara det som trillar ner o gör att färgen blir mörkare ner till?

Putsaren vet inte heller vad det är.......o säger att det inte är något fel på hans material....men något måste det vara. Vet inte riktig vad jag ska göra.

/M
 
Bara att säga till putsaren att han fixar till det ,det ska han veta vad det är för fel om underlaget är dåligt rengjort eller om det är fukt,,du har väll få garanti på jobbet ,och då ska du inte få olika färgnyanser
 
visst är där garanti. Det är mer att jag vill veta vad problemet är.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.