Eftersom vår gamla box till boxer kraschade för en någon månad sen så letar jag efter en ny. Nu har det kommit en ny box som klarar DVB-T2, men endast en vad jag kan se, och som är "godkänd" av boxer. Är det någon ide att vänta in flera modeller eller kan man anta att denna är av så pass god kvalite? Frun har varit utan box ett tag nu och en viss abstinens till timeshift och inspelning kan anas.
 
Inte helt utan barnsjukdomar, http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=267927
Har själv aldrig lockats av det fabrikatet, men de har nog aldrig gjort någon riktigt dålig box.
Sannolikt kommer fler boxar inom någon månad, men det hjälper ju inte mot abstinensen nu (brorsans box pajade för en dryg månad sen och jag kan säga att han blev hårt ansatt av fru och döttrar att omedelbart skaffa ny hårddiskbox, lyckligtvis fick jag igång deras gamla så han fick lite respit).
 
I never needed the box... Sony har en TV i England som fixar T2...
 
Har haft RT-90-HD i ett par veckor nu. Funkar fin och är tyst. Enda buggen jag hittat än är om man markerar flera program för inspelning och sätter boxen i standby så spelade den bara in det första jag markerat för inspelning.
 
A
Min RT-90 (som jag också haft ett par veckor) verkar ha problem med att skicka ut HDMI signalen till min projektor. Jag måste starta projektorn och sedan starta om boxen för att få bild. Det verkar vara flera som har liknande problem.

Men annars har jag inte haft några problem med min RT-90, lite positivt överraskad faktiskt.
 
Redigerat av moderator:
Verkar vara lite olika upplevelser från box till box, speciellt om man läste minhembio-länken. Vissa har t.ex. problem med att spola tillbaks inspelat material, tar lång tid att starta upp och växla mellan kanaler. Hmm får ta och tänka till lite extra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.