Utbudet på 76mm skivor verkar ju, för att uttrycka det försiktigt, ganska skralt.
Men annars känner jag ett vill ha begär. Vet inte vad jag ska ha den till, men vill ha.
 
Det har gått mer än 12 timmar och gällde en blå bosch, så jag förutsätter att FredrikR redan köpt en. Så väntar bara recensionen. :D
 
  • Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Vad gullig den var!!
 
Har man 10,8V batterisystemet så kan jag tänka mig ett flertal användningsområden. Det nätta formatet är ju ett stort plus.
 
Kan inte tro att en batteridriven 10V vinkelslip funkar till annat än att skära bröd.
 
Finndjävel skrev:
Kan inte tro att en batteridriven 10V vinkelslip funkar till annat än att skära bröd.
Må så vara. Men till det är den säkert utmärkt! :wow:
 
  • Gilla
Finndjävel och 1 till
  • Laddar…
P
Här är reklamfilmen för den! För snabbjobb så ser den himla trevlig ut.


[video=youtube;JXnCINjNPnQ]https://www.youtube.com/watch?time_continue=71&v=JXnCINjNPnQ[/video]
 
När man kapar eller slipar svetsar i bilplåt har jag önskat mig något som är större än Dremel, men mindre än 115 mm vinkelslip. Denna maskin kanske är svaret?
 
ZipLock skrev:
När man kapar eller slipar svetsar i bilplåt har jag önskat mig något som är större än Dremel, men mindre än 115 mm vinkelslip. Denna maskin kanske är svaret?
Jo, till sådant är den onekligen superbra. Har man då 10 Volts systemet så har man ju alltid minst 2 batterier igång. Jag har själv GOP 10,8 V vilket är en fantastisk maskin (multiverktyg). Just att slippa sladden på ett sådant verktyg är mycket värt. Jag använder den till allt möjligt t.ex. slipning av spackel där inte giraffen kommer åt.

Nu när jag såg videon ovan vill jag ha en :p
 
Jeg har nylig kjøpt denne vinkelsliperen. Bra krefter i den til å være så liten.

image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skooda och 5 till
  • Laddar…
Fler erfarenheter av denna maskin? Finns det skivor (kap/slip/flap) att få tag på?
 
Vår plattläggare hade en sån där till som hade kapade ur kakelplattor med och han bar iaf himla nöjd med den när jag frågade
 
Jag är väldigt sugen på denna, men det verkar ju bara finnas kapskivor i 76 mm. Jag behöver även slipskivor och "flap-skivor".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.