Nu släpptes de tomter av kommunen som vi önskar oss. 34 stycken. Vi står väääldigt långt bak i kön, 1042 :-/

Men, vad tror ni, har vi nån chans överhuvud taget???
Snälla ge oss liten förhoppning ;)

// Mvh Mala
 
Våran tomt gick ut till alla i kön, ca 200 st, och ingen anmälde intresset... Finns fler exempel på detta, så det visst finns det hopp! Beror ju alltid på hur attraktivt just det området är och alla prioriterar olika.
 
Tack!! Det låter ju toppen!

Men jag antar att det kan klassas som attraktivt område. Våra kompisar står och väntar på tomt där på plats 500 nånting(vi har blivit inspirerade av dem, ja). Sen hörde vi bekantas bekanta som vill dit också.

Har man då hört lite på detta viset så kanske det kan vara så att det är många fler än vi tre mao...

Hoppas, hoppas!!
 
Ni kan ju alltid starta negativa rykten om området... mycket måsskit eller alldeles för många kackerlackor...
/Pillan
 
Jahaha
Det är typ i den svängen vi tänkt... Maffia stil liksom hehe.

"Vet var du bor"

Finns det andra med tankar om oddsen för oss??
 
Hej!

Jo, här är det alldelels för lång kö och få tomter delas ut. 1100 i kö och i snitt 40 tomter delas ut per år. Men de har planerat att vaska fram runt 200< nu till 2004. Det är bra!!

Vi får se angående dessa tomter. Vi står som skrivet på 1048:e plats och det är 34 tomter. Man har ingen aaaning hur intresset är. Ett 70-tal hade fått prospekt en hel vecka innan sista anm.dag sa hon när jag hämtade ett. Jag tror nog att våra kompisar kan få en, de står runt 500 nånstans.

Nu har min sambo fått sett andra tomter som liger ute på denna adress:
http://fspaf.sfd.se/obj/obj.dll/fspaf/ettobj?firmanr=3160&id=433122179

Det ligger en bit från stan, men sambon ska börja jobba i Fagerhult, så då bor vi mitt emellan typ.

Beskriv gärna hur turerna går nu för er som precis köpt tomt i ett nytt "topic".

Hoppas allt går lätt tills ni är boende.

// Mala
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.