Jag är glad nu!! Har äntligen tagit steget och köpt mina första Z-wave grejer! Det blev en HC2 med lite dimrar och brytare!
Har iofs inte fått hem allt än men nu vill jag bygga ut mitt system :D

Temperatursensor, vad ska man ha där? Vill ha två stycken enkla små, vill egentligen bara kunna se temperaturen uppe och nere i huset.
Fibaros rökdetektor, har den temp.givare så att man kan få gradantalet i rummet också?

Är den minsta lösningen Fibaros dörrsensor med temp.givare, eller finns det ännu mindre?
 
Brandvarnarens gradtal kan endast ses i webläsarens kontrollpanel än så länge. Fibaros dörr sensor är ju det smidigaste utan att behöva dra några kablar. Annars finns ju fibaros universalsensor med upp till 4 temp givare, dessa kan ju bli ganska osynliga.
 
Henke-el skrev:
Brandvarnarens gradtal kan endast ses i webläsarens kontrollpanel än så länge. Fibaros dörr sensor är ju det smidigaste utan att behöva dra några kablar. Annars finns ju fibaros universalsensor med upp till 4 temp givare, dessa kan ju bli ganska osynliga.
OK! Då var det lite som jag trodde! Universalsensorn verkar bra! Då kan man ju koppla in flera temp.givare t.ex. en inne och en ute osv ...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.