Idag släpper vi lite nya efterlängtade funktioner som:

- länk till dina inlägg och till din egen profil
- möjlighet att göra sidan fluid (dvs att bredda sidan) och därmed se större bilder
- länkar till de redaktionella avdelningsstartsidorna i menyn
- ny inloggningssida
- senaste inlägget i alla forumtrådar
- länk till obesvarade trådar i submenyn
- länk i citat
- bättre direktlänkar till specifika inlägg när man klickar på #4
- nu ser man hela tråden när man klickar på #31 - tidigare såg man bara ett enda inlägg
- förbättrad medlemslista
- plus lite till som kanske inte syns.

Några ändringar syns i skärmdumpen nedan. Tala gärna om vad du tycker och om du hittar några fel.

 
bredda sidan har varit efterlängtat:) Men har knappen "bevakningar" försvunnit? hittar inte den.
 
Fixat! Tack för att du är uppmärksam.
 
d^_^b
 
Om man får ett Pm nu, poppar det upp nåt då? Förut kunde man ju se det direkt.
 
Javisst, det dyker upp en siffra inom parentes som indikerar att du har ett oläst meddelande precis som i inkorgen i Gmail, Hotmail och Outlook. Jag skickar ett privat meddelande till dig nu så ser du hur det ser ut (eller titta på skärmdumpen här ovan).
 
Är Breddningsfunktionen någon specialfiness för moderatorer:O

Jag har ingen sådan ""knapp"att trycka på. Till höger om regler är det... tomt innan annonsen.

Eller dyker den bara upp ifall det finns ueberbreda bilder?

Om jag tittar på exakt samma sida som skärmdumpen ovan så har jag iaf ingen knapp.:(
 
Breddningsfunktionen är för alla - även för ej inloggade. Men den dyker bara upp när man kan nyttja den (har en webbläsare som är bredare än ... jag kommer inte ihåg siffran). Ser nu att det tar ett tag innan den dyker upp och att den inte dyker upp förrän sist, dvs efter alla annonser har laddats ner. Ska undersöka om vi kan visa upp den tidigare.

Ser du den inte alls?
 
Ser nu till min förtvivlan att ändringarna inte alltid syns i alla lägen. För er som t ex inte ser "Mina inlägg" (när de är inloggade) eller "Bredda sidan" klicka här http://www.byggahus.se/forum/?styleid=25 i väntan på att vi fixat detta automagiskt.
 
Vill fortfarande inte.

Kan det ha med att jag sitter med en liten 10.8" EeePc med 1024x600 skärmupplösning?

Testat chrome, firefox o IE8 allt på WinXP

Mkina inlägg ser jag tex... verkar bara vara breddningen
 
Breddningen syntes till en början, nu har den försvunnit.....!
 
Funkar här.
 
Måste säga att det var bättre förr när inloggningen inte innebar att klicka sig igenom ett extra fönster.

Litet skönhetsfel:

På sidan som kommer upp efter utloggning visas fortfarande knappen Logga ut istf Logga in.
 
mycke_nu skrev:
Måste säga att det var bättre förr när inloggningen inte innebar att klicka sig igenom ett extra fönster.
Håller med mycke_nu.
 
Daniel_N skrev:
Håller med mycke_nu.
Me too :)

Mycket enklare att logga in från telefon så som det var tidigare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.