Idag har vi släppt en ny uppdatering.

1) Nu är inläggsräknaren etc som försvann vid förra uppdateringen under avataren tillbaka.
2) Vi har ersatt pratbubblan, sökikonen och de tre strecken högst upp i mobilsajten med "Forum", "Sök" och "Meny" eftersom flera användare hade beklagat sig över att de inte förstod vad symbolerna betydde.
3) Från och med nu visar vi upp vilka som gillar inlägg även i mobilen, tidigare stod det bara "4 gillar".
4) Vi har lagat "Svara"-länken i inläggen.
5) Förenklat inloggningen i mobilen.
6) Fixat en del andra buggar.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Jag skulle önska att menyn på förstasidan (för mobilen) får samma storlek som den har i forumet. Enligt mig är det lite för pilligt att klicka rätt som det är nu.
 
Hmm.. Menar du "menyknappen" eller att innehållet i menyn ligger i två kolumner?

menyknappen.gif
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


menyn.gif
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vad har du för telefonmodell?
 
Två kolumner är bra, det är storleken som är problemet för mig. När man är i forumdelen är det utmärkt, men på startsidan är det mindre, både menyknappen och själva menyn.
Har en HTC one s
 
Ladda gärna upp en skärmdump så att vi kan se hur det ser ut för dig.
 
De två övre bilderna visar hur det ser ut för mig på förstasidan, bild tre och fyra hur det ser ut när jag klickat mig vidare till forumet. Som synes är både menyn i toppen och den som fälls ut mindre på förstasidan än i forumet. Den i forumet har bra storlek enligt mig.
Screenshot_2014-09-27-13-09-43.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Screenshot_2014-09-27-13-09-52.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Screenshot_2014-09-27-13-10-06.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Screenshot_2014-09-27-13-10-16.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tack för skärmdumparna Derhi! Vi lyckas reproducera felet i standard "Internet"-appen på våra Androidenheter men inte i Chrome. Stämmer det att du inte laddat ner och använder Chrome i din Android?

Märker också att vi inte kan "pincha" (zooma) på våra redaktionella sidor i Android (fast på iPhone funkar det fint). Vi felsöker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.